Постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 375 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 і від 17 січня 2018 р. № 55», яка набрала чинності 08.05.2019

Уряд вніс зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 «Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України» і від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».

Документом вдосконалюється провадження документування управлінської інформації в електронній формі Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів, організацій та підприємств шляхом переведення роботи цих органів в електронну форму, а також створення цілісного процесу організації взаємодії в системі органів виконавчої влади виключно у безпаперовій формі, завершення формування повного циклу підготовки проектів актів в електронній формі та приведення положень нормативно-правових актів у відповідність до Закону України «Про електронні довірчі послуги».

Зокрема, у Типовій інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну встановлено порядок проходження електронного документа з моменту його створення або одержання і до моменту відправлення або передавання до архівного підрозділу установи.

Крім того, міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади доручено в тримісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.