Відтепер при усіх Головних управліннях Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру в областях, функціонують громадські приймальні. Такі установи — один з основних організаційних інструментів будь-якого державного органу.

Приймальні працюють задля щоденної консультації  громадян, представників підприємств, установ, організацій, колективів тощо, аби гарантувати їм аналіз та ефективне розв’язання проблемних питань, розгляд усних та письмових звернень, надання консультативно-практичної допомоги, пошуку оптимальних шляхів та механізмів розв’язання наявних проблем.

Основною функцією громадських приймалень Держгеокадастру є надання посадовими особами територіальних органів якісної та безоплатної консультації усім мешканцям. Тобто, окрім особистого приймання громадян керівництвом Держгеокадастру, що відбувається за попереднім записом у дні та години, визначені графіками особистого приймання громадян, кожен охочий має змогу звернутися до уповноважених осіб нашої служби за особистою консультацією, скаргою, проханням тощо, у зручний для нього час.

З графіками роботи громадських приймалень у Головних управліннях Держгеокадастру в областях та м. Києві можна ознайомитися тут.