Зазначений наказ опублікований 18 січня 2023 року в Офіційному віснику України, 2023, № 4, ст. 362.
Інструкція визначає, зокрема:
порядок ведення діловодства за зверненнями громадян та роботи «гарячої лінії» у Державній службі України з питань геодезії, картографії та кадастру України;
діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на структурний підрозділ Держгеокадастру, до компетенції якого належать питання забезпечення роботи за зверненнями громадян;
усі звернення громадян підлягають обов’язковій класифікації за їх видами, а саме: пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) чи скарги. Якщо викладені питання неможливо ідентифікувати як пропозицію (зауваження), заяву (клопотання) чи скаргу, вони не належать до звернень громадян;
електронне звернення приймається на визначену електронну поштову адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщується на вебсторінках офіційного вебсайту Держгеокадастру в мережі Інтернет;
порядок роботи «гарячої лінії» Держгеокадастру.