З початку поточного року до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області надійшло 2 479 звернень від громадян та юридичних осіб, з яких фахівці опрацювали 2 474 звернення, решта перебувають в роботі.
Із загальної кількості звернень 1 215 надійшло на розгляд до через урядову гарячу лінію, 494 – через гарячу лінію Держгеокадастру, решту звернень було отримано поштою, електронною поштою, за допомогою телефонного зв’язку або безпосередньо від заявників.
Як свідчить аналіз звернень, найчастіше мешканці Запорізької області звертаються до Держгеокадастру з питаннями, що стосуються отримання адміністративних послуг, роз’яснення вимог земельного законодавства, оформлення правовстановлюючих документів на землю, а також за допомогою у вирішенні земельних спорів.